سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آهنگ صادق دری به نام دوست دارم

یکی از خوانندگانی که باید حمایت کرد و بدون برو برگشت موزیک هایش رو نشر داد و به اشتراک گذاشت چون رسانه ای جز خود مردم ندارند و ماهم تا حد توان کمک خواهیم کرد برای پخش شدن موسیقی این هنرمندان کم نظیر حالا دبگه نوبت به این میرسه که بریم سراغ کسانی که به خواننده کمک کرده اند برای ساخت موزیک ترانه سرا و موزیک را ضادق انجام داده و نوید قرقانی نیز یکی از بهترین های برای ارنج بندی بود و در اخرم که کاور توسط اسکای نتورک طراحی شده به شکل خیلی خوب و قابل قبولی برای ما ها که سایت رو مدیریت میکنیم با توجه به حجم خیلی کم

 

آهنگ جدید و متفاوت دوست دارم از صادق دری به صورت مستقیم و با پخش انلاین در ای وان موزیک

واسه هزارمین بار بازم میگم به تکرار
تویی یارو دلدار دوست دارم
واسه هزارمین بار این جمله رو نگه دار

 
دل شده گرفتار دوست دارم
تورومیخوام قدّ چشمام
واسه هر روز واسه فردام
تورو میخوام قد چشمام
واسه هر روز واسه فردام
دوست دارم دوست دارم دوست دارم عشقم یارم
دوست دارم دوست دارم تویی دلدارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم عشقم یارم دوست دارم
دوست دارم گل بی خارم عشقم یارم
دوست دارم
واسه من نگفته دوس داشتنت آرامشه
قلبم خودشو میکشه لبخند تو پیدا بشه
پای دل بیفته این دیوونه دوست داره
بازم به تو فک میکنه چشماشوروهــم میذاره